Azken egunetan jolastorduei buruzko zenbait berri agertu dira komunikabideetan. Eskola batzuk planteamendu berriak ere egingo dituzte zentzu honetan. Jolastorduei bueltaka emateko asmos ondorengo informazioa uzten dizuegu, interesgarria irudituko zaizuelakoan.
Lasterketa eskolako jolastokian
Drøn på skolegården (Lasterketa eskolako jolastokian) Danimarkako eskoletan jarduera fisikoaren ikuspuntutik ezagutza eta ikuspegi berriak sortu eta bultzatzeko kanpaina bat da. Bere helburua eskola orduetan nahiz eskola orduetatik kanpo jolastokien inguruan hausnarketak egin eta jarduera fisikoa eta jolasa sustatuko dituzten irizpide berriak sortzea da.Bideo honetan Skale-Skole-ko jolastokia ikus dezakegu, besteak beste. Jarduera fisikoaren sustatzea espazio eta jolaserako ekipamendu berriztatzaileak eraikiz lortu da kasu hauetan, haurrak eta gazteak jolastera eta mugitzera gonbidatuz.
___________________________________________________________
Despues de leer recientemente varias reflexiones y campañas que se van a llevar a cabo en algunos centros escolares en la hora del patio, hemos encontrado la siguiente información que creemos os puede interesar.
Carrera en el patio de la escuela
Drøn på skolegården (Carrera
en el patio de la escuela) es una campaña para crear nuevos
conocimientos y enfoques experimentales que desafían la imagen
tradicional de la escuela desde el punto de vista de la actividad física.Busca
establecer nuevos criterios para repensar las áreas al aire libre de
las escuelas para que inviten al juego y al ejercicio físico, tanto
durante como después del horario escolar.
En este video podemos observar, entre otros espacios, el patio de Skade-Skole El fomento de la actividad física se ha llevado a cabo construyendo espacios y creando equipamientos que inviten a los niños y niñas a moverse.
En este video podemos observar, entre otros espacios, el patio de Skade-Skole El fomento de la actividad física se ha llevado a cabo construyendo espacios y creando equipamientos que inviten a los niños y niñas a moverse.
No hay comentarios:
Publicar un comentario