2013/11/05

AZAROAREN 7AN BILERA / REUNION EL 7 DE NOVIEMBRE

     
     

 AZAROAREN 7KO BILERENTZAKO DEIALDIA


2013-11-07an, osteguna, honako 2 bilera hauek izango dira gurasoentzako: 

A) Murumari IGEko BATZAR OROKORRA: ORDUA *17:30
*2.DEIALDIAN
(1.DEIALDIA 17:00ETAN. Quorum-a falta izaten denez 2.deialdira arte itxaron behar izaten da)

GAI ORDENA:
1. Sarrera
2. Azken akta irakurri eta onartu edota zuzendu.
3. Iazko balantze ekonomikoa onartu eta diru-kontuen egoera.
4. 2013-14ko Ekintza plana eta aurrekontuak.
5. Ostegunetako bilerak eta guraso sarearekin koordinazioa.
6. Bestelakoak. 


B) Murumendi eskolako GURASO SAREA: ORDUA - 18:30
GAI ORDENA: 

1. Ekintzen aurkezpena eta azalpen orokorra.
2. Taldeetan: eginkizunak eta ardurak banatu. 

OHARRA: Geletako ordezkari izendatu direnek jaso dute jadanik deia eskutitz bidez eta norbaitek joan ezin badu, ordezkoren bat bidali edota zuzendaritzan jakinarazi ahal izango du zein lantalde aukeratzen duen. Taldeko ordezkari ez zareten boluntarioak ere joan zaitezkete eta eginkizun zehatzetan laguntzeko apuntatu!




------------------------------------------------------------------------------------------------------



CONVOCATORIA DE LAS REUNIONES DEL 7 DE NOVIEMBRE

El jueves 07-11-2013 se celebrarán 2 reuniones para padres, madres y/o tutores legales:
A) ASAMBLEA GENERAL DEL AMPA Murumari IGE:
HORA - *17:30 *2ª CONVOCATORIA
(1ª CONVOCATORIA: 17:00. A falta de quorum, es habitual tener que esperar a la 2ª )

ORDEN DEL DÍA:
1. Introducción
2. Lectura y aprobación, o corrección si procede, del acta anterior.
3. Aprobación del balance económico del curso pasado y situación económica actual.
4. Plan de acción y presupuestos 2013-14.
5. Reuniones de los jueves y coordinación con la Red de MMPP.
6. Ruegos y preguntas. 


B) RED de Madres y Padres de Murumendi: HORA - 18:30
ORDEN DEL DÍA:
1. Presentación de actividades y explicación general.
2. Grupos: reparto de tareas y responsabilidades

NOTA: Las personas nombradas representantes ya han sido convocadas personalmente. Si alguien no pudiera acudir, puede enviar a alguien que le supla o bien comunicar a la dirección del centro en qué grupo de trabajo se incluirá. Además de dichos representantes, todos aquellos que voluntariamente estais dispuestos a ayudar en alguna tarea, acudid y apuntaros en la que os guste!

No hay comentarios:

Publicar un comentario