AZAROAREN 7KO BILERENTZAKO DEIALDIA
2013-11-07an, osteguna, honako 2 bilera hauek izango dira gurasoentzako:
A) Murumari IGEko BATZAR OROKORRA: ORDUA *17:30
*2.DEIALDIAN
(1.DEIALDIA 17:00ETAN. Quorum-a falta izaten denez 2.deialdira arte itxaron behar izaten da)
GAI ORDENA:
1. Sarrera
2. Azken akta irakurri eta onartu edota zuzendu.
3. Iazko balantze ekonomikoa onartu eta diru-kontuen egoera.
4. 2013-14ko Ekintza plana eta aurrekontuak.
5. Ostegunetako bilerak eta guraso sarearekin koordinazioa.
6. Bestelakoak.
B) Murumendi eskolako GURASO SAREA: ORDUA - 18:30
GAI ORDENA:
1. Ekintzen aurkezpena eta azalpen orokorra.
2. Taldeetan: eginkizunak eta ardurak banatu.
OHARRA:
Geletako ordezkari izendatu direnek jaso dute jadanik deia eskutitz
bidez eta norbaitek joan ezin badu, ordezkoren bat bidali edota
zuzendaritzan jakinarazi ahal izango du zein lantalde aukeratzen duen.
Taldeko ordezkari ez zareten boluntarioak ere joan zaitezkete eta
eginkizun zehatzetan laguntzeko apuntatu!
------------------------------------------------------------------------------------------------------
CONVOCATORIA DE LAS REUNIONES DEL 7 DE NOVIEMBRE
El jueves 07-11-2013 se celebrarán 2 reuniones para padres, madres y/o tutores legales:
A) ASAMBLEA GENERAL DEL AMPA Murumari IGE:
HORA - *17:30 *2ª CONVOCATORIA
(1ª CONVOCATORIA: 17:00. A falta de quorum, es habitual tener que esperar a la 2ª )
ORDEN DEL DÍA:
1. Introducción
2. Lectura y aprobación, o corrección si procede, del acta anterior.
3. Aprobación del balance económico del curso pasado y situación económica actual.
4. Plan de acción y presupuestos 2013-14.
5. Reuniones de los jueves y coordinación con la Red de MMPP.
6. Ruegos y preguntas.
B) RED de Madres y Padres de Murumendi: HORA - 18:30
ORDEN DEL DÍA:
1. Presentación de actividades y explicación general.
2. Grupos: reparto de tareas y responsabilidades
NOTA:
Las personas nombradas representantes ya han sido convocadas
personalmente. Si alguien no pudiera acudir, puede enviar a alguien que
le supla o bien comunicar a la dirección del centro en qué grupo de
trabajo se incluirá. Además de dichos representantes, todos aquellos que
voluntariamente estais dispuestos a ayudar en alguna tarea, acudid y
apuntaros en la que os guste!
No hay comentarios:
Publicar un comentario